Men's corner

mens corner

De rigtige omgivelser skaber stemning

Vores Men’s Corner er placeret foran i salonen, så det er det første, du møder. Du træder derfor direkte ind i det rolige univers, som henvender sig til mænd i alle aldre. Du vil blive mødt af Gert, der er en rigtig dygtig både herre- og damefrisør og barber. For at understrege stemningen, har vi en særligt udvalgt rom med vores eget private label. I vores Men’s Corner vil du også opleve, at alle sladderbladene fra en klassisk damefrisør er skiftet ud med interessant læsning, der er målrettet mænd.

Dedikeret og alsidig frisør

Gert er en meget dedikeret frisør og barber og har stor erfaring indenfor et bredt område i faget. Du har mulighed for at få plejet dit skæg både med en gammeldags barbering eller en skæg-behandling, der tager udgangspunkt i dine ønsker og dit skægs behov. Voksning af øre- og næsehår er også en mulighed hos os, hvis du oplever, at de er blevet lidt for lange og vilde. Vi udfører naturligvis også herreklip med både saks og maskine, hvor vi også har mulighed for at lave fading. Teknikken “saks over kam” bliver ofte anvendt, da denne er med til at lade frisøren være kreativ med klipningen, og det giver dermed det bedste resultat. Gennem vores erfaring og dine ønsker finder vi frem til den bedste løsning, så du kan gå glad og tilfreds herfra.

Vedvarende pleje og produkter

Når du bliver behandlet hos os, anvender vi de bedste produkter til pleje af dit hår og skæg. I forbindelse med din behandling vil vi vejlede dig i, hvad du selv kan gøre for at pleje dit hår og skæg, så det har de mest optimale forhold. Du har også mulighed for at købe de produkter, vi har anvendt i forbindelse med din behandling, hvis du er blevet lige så begejstret for dem, som vi er.

Din tilfredshed er vigtig

Tilfredsheden hos vores kunder er høj, og vi får gode anbefalinger. I forbindelse med vores grundige samtale med kunden om ønsker til klippet, oplever vi en stor tilfredshed med resultatet. Vi har stor faglig stolthed omkring vores arbejde, og derfor yder vi tilfredshedsgaranti i forbindelse med et klip hos os. Oplever du, at der er noget, der skal rettes op inden for en uge efter din klipning, gør vi dette uden beregning.

hårfarvning
hårfarvning
Herreklip
Herreklip med hjerter

Bestil tid online

Vi glæder os til at tage imod dig til en klipning eller behandling. Se ledige tider og bestil tid online.