Parykker og extensions

Der er mange grunde til, hvorfor du kan have brug for en paryk. Uanset din situation står vi klar med vores store erfaring til at hjælpe og guide dig igennem valget af din paryk.

Professionel rådgivning og vejledning

Uanset om du har brug for en paryk midlertidigt i forbindelse med eksempelvis et kræftforløb, eller om du lider af permanent hårtab, kan vi hjælpe dig med af finde en paryk. Vi har stor erfaring med at gøre det til en god og tryg oplevelse at få en paryk.

Et trygt og afslappet forløb

Hår på Livet

Det er ikke kun kvinder, der kan have brug for hjælp ved hårtab. Til mænd har vi et helt særligt tilbud, vi kalder “Hår på Livet”, hvor vi kan lime hår på den bare isse. Vi gør det på en måde, hvor slutresultatet ser helt naturligt ud, og det kan ikke ses, at der er tale om en paryk. Med denne løsning sidder håret fast på hovedet i 4-6 uger, og du behøver derfor ikke bekymre dig om at tage parykken af og på, men kan nyde håret som var det dit eget.

Hair extensions

Extensions

Med extensions kan vi både skabe effekter, fylde og lave forlængelse i dit hår, og extensions kan dermed være løsningen på flere forskellige ønsker eller problematikker. Hos os arbejder vi med to forskellige systemer af extensions: Tape on and off og Welt system. Begge typer kan anvendes til både effekter, fylde og forlængelse. Fordelen ved at anvende Tape on and off er, at de kan sidde i håret i længere tid, før de skal tages ud og igen kan sættes i oppe ved hårrødderne. Fordelen ved Weft systemet er, at det bliver lagt på med små connectere i en hel bane, hvilket er hurtigere, og det gør også systemet billigere. Vi har et samarbejde med Hair and body care, som er Nordens førende leverandør indenfor luxury hair extensions.

Bestil tid online

Vi glæder os til at tage imod dig til en klipning eller behandling. Se ledige tider og bestil tid online.